Populära inlägg

söndag 5 december 2010

RSS - Riktigt Smart Service ???

Nu har jag ytterligare utökat mitt tekniska kunnande genom att införskaffa en RSS-läsare samt prenumerera på några flöden. Vilken möjlighet! Jag får ju allting serverat. Det gör ju vardagen mycket lättare att inte själv behöva söka och leta och hålla sig uppdaterad. Alltid pratas det om hur viktigt det är att vara uppdaterad. Nu är jag ju det utan att själv behöva göra speciellt mycket. Enkelt. Det är intressant att det mesta vi gjort än så länge på kursen är just enkelt men skapar möjligheter. Ska det vara så enkelt eller har jag missat något? När kommer bakslaget? Kommer det ens ett bakslag eller är det bara enkelt? Jag tror nog att det är enkelt. Det är skönt att vara optimist det gör livet både lättare och roligare

1 kommentar:

  1. Bakslaget kommer när man inser att man prenumererar på för många kanaler och inser att man håller på att drunkna i alla möjligheter! ;-)

    SvaraRadera