Populära inlägg

torsdag 9 december 2010

Delicious -Not

Jag har varit positiv till så mycket, typ allt tidigare, men det här vet jag inte om jag kommer att få så mycket nytta av. I alla fall inte till en början. Har nästan inga bokmärken sedan tidigare så för mig känns detta just nu som överflöd. Men, vem vet, kanske om jag börjar få oreda i bokmärkessamlingen så kan detta vara bra. Jag kan i och för sig ha användning för sidan för att leta information och använda den istället för tex google. Då får jag ju träffar som andra gillar och inte som betalar pengar eller råkar hamna överst på deras lista. Det är i och för sig ett viktigt område…
Tyvärr verkar Delicious inte vara på sitt bästa humör då sidan krånglat ända sedan jag först loggade in och skapade mig ett konto. Hänger sig, stänger ner osv. Säkert bara en tillfällighet, men det gör ändå att det totala betyget från mig blir lägre. Saker ska inte krångla!
Min bokmärkessamling finns på adressen:  http://delicious.com/Jeanettan007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar